2015 to 2016

 
Jag tänkte skriva lite kort om hur jag tycker att jag har förändrats detta året.
 
Utseende:
Efter mycket kämpande och pengar så har jag gått från rödhårig till blond/silveraktigt, ska till frisören den 7:e januari så förhoppningsvis blir jag gråhårig.
 
I somras gjorde jag min första tatuering, jag är faktiskt jätte stolt över mig själv för jag trodde aldrig att jag skulle våga göra det eftersom jag är så nålrädd! 
 
Personlighet/Övrigt:
Jag tycker faktiskt att jag har mognat ganska mycket under året, jag festar knappt längre (jag säger inte att man är omogen om man festar ofta/mycket), jag tänker över lite mer vad jag handlar och vad jag lägger mina pengar på.
 
I somras så fick jag mitt första jobb, jag trivdes jätte bra där och förhoppningvis får jag komma tillbaka i år.
 
I slutet av sommaren blev jag vegetarian och jag har aldrig mått så bra som jag gör nu!

Tycker du att du har förändrats under året som gått? I så fall på vilket sätt? 
 

Kommentarer:

1 Annsoh:

Hejsan! det är så att jag behöver ha 500 st prenumeranter till min youtube kanal, och jag undrar om du vill hjälpa till och prenumerera! Heter Annsoh på youtube! Kommer få ha en stor giveaway med ett känt företag då fall jag når 500 st.! tack i förhand och ursäkta om du inte vill ha såna här kommentarer! följer självklart tillbaka dig om du vill det! allt står i detta inlägg! :) http://annsoh.blogg.se/2016/january/giveaway-hjalp-mig-na-500-st-prenumeranter.html#comment

Kommentera här: